reklama

Dážď

Na zem padá jarný dážď. Zem ju vpíja a chce rásť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

  Steká z mojich viečok strach.

Umyl zo mňa tiesne pach. 

Cítim jari náruč, bozk.

Z tváre zmyl mi sivý vosk.

Tančím kvapiek divý rock.

Ľúbim dážď, ten mračien mok. 

Zmýva zo mňa horký srieň.

Chvíľu zmizne ťarcha, tieň.

Tanečnú mi núka sieň.

Smiem sa smiať a tešiť len. 

Dvíha život, nádej v nás,

keď sa zmýva zloby kvas,

kde sa vztýči čistý štít.

Prosím skús sa zmyť a žiť!

Gabriela Spustová

Gabriela Spustová

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som neúnavnou hľadačkou pravdy... Zoznam autorových rubrík:  poezia pre detiúvahyNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu