reklama

Čiernobiele vákuum

Zbierka

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vákuum

posielam ti vákuum

zbytočne si míňaš um

posielam ti prázdny dych

môžeš do ňho ukryť vzdych

schovať si ho na zimu

dychom budeš prázdniť tmu

keď ju celkom vyprázdniš

usídli sa v tebe tíš

Tvoje svetlo

Tvoje svetlo nesvieti

Tvoja soľ nesolí

Tvoj kvas nekvasí

A ja čakám

Čakám na zázrak

Ktorý tvoj súmrak premení

A v prameni tvojom

Nájdem odraz slnka

Nech sa rozkvasí

Cit ktorý nakyprí

Vo mne všetku ťarchu

A zavonia vôňou

Ktorá mojej mysli

Pomôže zabudnúť

Myšlienka

počúvam ticho

praská vo mne

ako horúci

oheň

prikladám myšlienky

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

do krbu

a ohrievam sa

kým nezhoria

na popol

lopatkou ho vyberám

a vyhodím ho

na smetisko

kde s ostatnými

skvasí na bioplyn

ktorý zahreje

iným

krby myšlienok

Knižnica

z police

na mňa vyzývavo

hľadí

oceán slov

skočím doň

a topím sa

hádžeš mi

záchranné lano

a berieš ma

na svoju plť

napĺňaš ma

poznaním

že po múdrosti

môže človek

iba

surfovať

Gabriela Spustová

Gabriela Spustová

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som neúnavnou hľadačkou pravdy... Zoznam autorových rubrík:  poezia pre detiúvahyNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu